Nya besked. 1v till med distans. Även F-klass.

Då kom mailet. Även Förskoleklassen skall nu gå på distans. Så 1v vab övergår till att bli lärare hemma 🙂 Tuva tycker det funkar finfint och det kommer nog Astrid med tycka! Det som blir lidande är ju att pappa inte kan träna när han vill på dagarna längre…

Visst ser det ut som att kylan är i antågande…

Så idag var det lussebullar och skola som gällde hemma i Torpet! Några bullar fick även någon slags choklad i sig då russinen var slut… Växthuset vinterbonades och jag fick fina besked från uppdragsgivare att det kanske blir lite mer fotojobbb innan året är slut 🙂

Bra jäsning!

Lite träning fick jag dock in såklart på eftermiddagen. 30 minuter spinning i det kombinerade gäststugestudion och cykelsalen.

Sedan hoppade jag in på kontoret och körde SkiErg 5×4 minuter progressivt. Ingen toppkänsla idag men siffrorna går ju åt rätt håll…

Inte stor skillnad men känns ändå gött!

2 månader sedan jag körde passet sist. Stod och tittade på SVT Öppet Arkiv! Vasaloppet 2005! Timade det helt otroligt så att sista intervallen synkade med målgång och Oskar Svärds vinst!

Jag och Svärd 2013 i Höstmilen!

Lämna en kommentar